Configuració APN Android

Configuració APN Android

En cas de sortir a l'estranger per activar el servei de Roaming cal que seguim aquests passos:

Protocol Roaming Android

Sugerència en cas d’errors de connexió a l’estranger

1. Contacteu amb Icatel per assegurar-vos que teniu activat el servei de Roaming.

2. Consulteu amb Icatel si teniu tarifa plana al país de destí.

En cas d’incidències amb el Roaming amb el vostre Android podeu seguir aquests consells per procurar de solucionar-los.

En ocasions (depèn del model de terminal) la línia quan arriba al país de destí, es queda sense servei. Això passa a causa de que el terminal no ha registrat en cap de les xarxes. En aquest cas encara que el client busqui xarxes disponibles, no troba res.

Per a aquest cas el client ha de realitzar uns canvis en el seu terminal:

1. Entrar a l'APP instal·lada "Serveis sim", prémer “Roaming” i seleccionar l'opció “BROKER”.


Posteriorment caldrà:

2. Realitzar una recerca d'operadors de xarxa i connectar-se a una de les xarxes disponibles al país.

3. configurar de nou el perfil d'APN o Punt d'accés: inet.es des dels paràmetres del telèfon

4. IMPORTANT: Recordeu que quan torneu de l’estranger caldrà que torneu a l’APP Serveis Sim i passeu de “BROKER” a “HOME”