Preguntes Freqüents

  • Vull portar unes línies amb Icatel i l'operador actual em demana una quantitat que no estic d'acord en concepte de permanència, què faig?

    Si la cobertura que has escollit és la mateixa que vols tenir amb Icatel no passa res, ja que assumim directament les permanències. D'aquesta manera t'evites sorpreses! Si la cobertura que vols és diferent de la que tens actualment Icatel assumirem el cost d'una assegurança col·lectiva a favor del nou client. El nostre departament jurídic analitzarà l'import d'aquesta permanència, i si cal, farà les gestions judicials oportunes per defensar els seus drets. Això no representarà cap despesa per al client.

    Tornar a dalt
  • És realment tan bo el servei postvenda?

    Avui dia una bona comunicació entre el client i el seu proveïdor de telecomunicacions és essencial! Es treballa dia a dia per millorar. A Icatel no volem cap client insatisfet, aquesta és la diferència! A Icatel parlem amb el client per assegurar-nos que està content amb el servei o com millorar-lo!

    Tanmateix el nostre servei de Servip et garanteix tot el suport d'Icatel en qualsevol cas d'incidència. El Servip és gratuït per una empresa o un autònom amb una antiguitat de 24 mesos amb Icatel i es pot contractar de manera fàcil i senzilla.

    Tornar a dalt
  • Quina permanència tinc amb Icatel?

    Cap, si no has compromès cap línia per un terminal al qual s'hagi fet una subvenció.

    Tornar a dalt
  • Tindré bústia de veu?

    Sí, només has de marcar el 242 al teu mòbil (Per defecte). Escoltaràs un petit menú en el qual podràs activar-la, desactivar-la o configurar-la al teu gust. El menú de tecles de la teva bústia de veu és el següent:

    • Prem 0: Per ajuda
    • Prem 1: Per escoltar els missatges
    • Prem 2: Per activar la bústia de veu
    • Prem 3: Per desactivar la bústia de veu
    • Prem 4: Per personalitzar la bústia de veu
    • Prem 5: Per saber el número de mòbil de qui ha deixat missatge
    • Prem 6: Per consultar la data i hora del missatge
    • Prem 11: Per tornar a escoltar missatge actual
    • Prem 33: Per passar al següent missatge
    • Prem 77: Per esborrar actual missatge i passar al següent
    Tornar a dalt
  • Què passa quan vull marxar d'Icatel?

    Doncs que mirarem de facilitar-te aquest tràmit amb la major celeritat possible, has de tenir en compte que nosaltres ficarem les teves línies amb l'Operador de cobertura que estiguis utilitzant amb nosaltres, assumiràs les permanències que puguis tenir per terminals o per contractes anteriors a venir amb nosaltres. És possible que et demanem una garantia que cobreixi el consum que encara no se t'ha facturat.

  • No trobes la teva pregunta?

    Envia-la aquí!

    Tornar a dalt
Et truquem

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis, recollir informació estadística i incloure publicitat. Si continua navegant, accepta la seva instal·lació i ús. Pot canviar la configuració o obtenir més informació en la nostra política de cookies.