Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Resposta

Si la cobertura que has escollit és la mateixa que vols tenir amb Icatel no passa res, ja que assumim directament les permanències. D'aquesta manera t'evites sorpreses! Si la cobertura que vols és diferent de la que tens actualment Icatel assumirem el cost d'una assegurança col·lectiva a favor del nou client. El nostre departament jurídic analitzarà l'import d'aquesta permanència, i si cal, farà les gestions judicials oportunes per defensar els seus drets. Això no representarà cap despesa per al client.

Resposta

Enviant un correu a info@icatel.cat, a través de la web o trucant al 972010125.
Per agilitzar el procés, ens pots ajudar enviant-nos la factura del teu proveïdor actual, d’aquesta manera podrem realitzar una auditoría per oferir-te els serveis més adequats a la teva situació.

Resposta

Enviant un correu a info@icatel.cat, a través de la web o trucant al 972010125.

Resposta

Aquest és un cas delicat. Cada dispositiu té una configuració diferent i cada cobertura també requereix uns passos a seguir diferents.
Per aquest motiu, la nostra recomanació és enviar un correu a info@icatel.cat, trucar al 972010125 o contactar amb nosaltres a través de la web.

Resposta

En qualsevol moment a través de la web o enviant un correu a gestor@icatel.cat.
S’ha de tenir en compte que, a la factura del mes del canvi, se’t cobrarà la part proporcional de les dues tarifes que hagis contractat.

Resposta

Enviant un correu a info@icatel.cat, a través de la web o trucant al 972010125.

Resposta

A través de la web, dins l’àrea de client, pots extreure totes les factures en forma pdf i excel. Dins la factura en la secció “Resum per línies telefòniques” podràs observar el consum de Dades (en Mb), de minuts de trucades i de SMSs.

Resposta

Avui dia una bona comunicació entre el client i el seu proveïdor de telecomunicacions és essencial! Es treballa dia a dia per millorar. A Icatel no volem cap client insatisfet, aquesta és la diferència! A Icatel parlem amb el client per assegurar-nos que està content amb el servei o com millorar-lo!

Tanmateix el nostre servei de Servip et garanteix tot el suport d'Icatel en qualsevol cas d'incidència. El Servip és gratuït per una empresa o un autònom amb una antiguitat de 24 mesos amb Icatel i es pot contractar de manera fàcil i senzilla.

Resposta

Cap, si no has compromès cap línia per un terminal al qual s'hagi fet una subvenció.

Resposta

Sí, només has de marcar el 242 al teu mòbil (Per defecte). Escoltaràs un petit menú en el qual podràs activar-la, desactivar-la o configurar-la al teu gust. El menú de tecles de la teva bústia de veu és el següent:

  • Prem 0: Per ajuda
  • Prem 1: Per escoltar els missatges
  • Prem 2: Per activar la bústia de veu
  • Prem 3: Per desactivar la bústia de veu
  • Prem 4: Per personalitzar la bústia de veu
  • Prem 5: Per saber el número de mòbil de qui ha deixat missatge
  • Prem 6: Per consultar la data i hora del missatge
  • Prem 11: Per tornar a escoltar missatge actual
  • Prem 33: Per passar al següent missatge
  • Prem 77: Per esborrar actual missatge i passar al següent
Resposta

Doncs que mirarem de facilitar-te aquest tràmit amb la major celeritat possible, has de tenir en compte que nosaltres ficarem les teves línies amb l'Operador de cobertura que estiguis utilitzant amb nosaltres, assumiràs les permanències que puguis tenir per terminals o per contractes anteriors a venir amb nosaltres. És possible que et demanem una garantia que cobreixi el consum que encara no se t'ha facturat.

Resposta
Aquest arxiu és utilitzable únicament per iPhones. Cal que descarregueu l'arxiu següent i seleccionar "Instal·lar":
· Clients amb cobertura Movistar: (Icatel-26-1-18.mobileconfig)
· Clients amb cobertura Orange: (Apn Icatel O)

Protocol Roaming iPhone

Sugerència en cas d’errors de connexió a l’estranger

1. Contacteu amb Icatel per assegurar-vos que teniu activat el servei de Roaming.

2. Consulteu amb Icatel si teniu tarifa plana al país de destí.

En cas d’incidències amb el Roaming amb el vostre iPhone podeu seguir aquests consells per procurar de solucionar-los.

Configureu la vostra seleció d’operador

A vegades cal que seleccioneu manualment l’operador de dades segons el país de destí.

Per activar i desactivar la selecció automàtica cal que des de l'iPhone, aneu a Configuració> Operador> Activar/Desactivar selecció automàtica

Un cop hàgiu desactivat la selecció automàtica el dispositiu començarà a buscar les xarxes disponibles, us les presentarà en forma de llista i podreu seleccionar la que us convingui segons el país.

Configureu la prioritat de connexió

És possible que tot i tenir xarxa no tingueu dades disponibles al vostre telèfon. Això pot ser perquè l’operador local no té connexió 4G i els iPhone estan preparats per donar prioritat a aquesta xarxa. Per canviar-ho heu de seguir els següents passos:

A l'iPhone, vés a Configuració> Dades mòbils> Opcions. Veuràs una d'aquestes opcions:

LTE o 4G: permet l'ús de dades mòbils a través de xarxa LTE o 4G, si estan disponibles.

3G: permet l'ús de dades mòbils per la xarxa 3G, si està disponible.

2G: permet l'ús de dades mòbils per la xarxa 2G, si està disponible.

Escolliu aquella opció que us permeti connectar-vos als vostres serveis.

Recordeu que el nostre correu d'incidències és el 24@icatel.cat

Consells per estalviar dades a l’estranger

Bloqueja l'accés a dades mòbils de les apps

Gràcies a això evitaràs que les apps que vulguis es connectin a Internet a través de la tarifa de dades, cosa amb la qual podràs evitar ensurts en cas de no tenir el roaming inclòs o que estiguin consumint dades innecessàriament durant el viatge i acabin esgotant la tarifa de dades abans del que esperaves.

Per bloquejar l'accés a les apps que vulguis has d'accedir a Configuració - Dades Mòbils i desactivar les apps que vulguis a l'apartat Utilitza dades mòbils per a.

Les apps podran seguir connectant-se a Internet quan l'iPhone estigui connectat a una xarxa WiFi, però no quan ho facin a través de la connexió de dades mòbils (3G, 4G, LTE ...).

Desactiva les actualitzacions automàtiques

mantenir-les actives pot suposar un consum elevat de dades i, a més, en cas de problemes durant l'actualització podries quedar-te sense algun servei que potser necessitis en el viatge.

Per desactivar les actualitzacions automàtiques d'apps has d'anar a Configuració - iTunes Store i App Store i un cop dins desactivar les descàrregues automàtiques d'Actualitzacions. També pots optar, si prefereixes, per simplement desactivar l'opció Utilitza dades mòbils perquè les actualitzacions automàtiques segueixin actives, però es realitzin únicament quan l'iPhone està connectat a xarxes WiFi.

Resposta
  • En el nostre Smartphone Android anem a Ajustaments i després a "Més ajustaments"
  • Seleccionem l'opció "Xarxes mòbils"
  • Seleccionem "Noms de punt d'accés"
  • Seleccionem la tecla menú de la part inferior a l'esquerra, i seleccionem "Nou APN"
  • Posarem en nom "ICATEL" i en l'APN "inet.es"
  • I així ja estarà finalitzada la programació, només caldrà comprovar que en el nostre mòbil surti el nom d'ICATEL en l'apartat de cobertura. Que gaudiu del vostre operador!

En cas de sortir a l'estranger per activar el servei de Roaming cal que seguim aquests passos:

  • En el nostre Smartphone Android anem a Ajustaments i després a "Més ajustaments"
  • Seleccionem l'opció "Xarxes mòbils"
  • Seleccionem "APN" (a vegades potser heu de seleccionar un símbol d'informació o 3 punts en vertical o horitzontal)
  • En cas de que el demani, seleccionem novament "inet.es"
  • Apareixerà un desplegable amb varies opcions
  • Seleccionem el valor "MNC"
  • Posarem el seu valor estàndard, normalment 034, a "05".
  • Que gaudiu del vostre operador a la Unió Europea!

Protocol Roaming Android

Sugerència en cas d’errors de connexió a l’estranger

1. Contacteu amb Icatel per assegurar-vos que teniu activat el servei de Roaming.

2. Consulteu amb Icatel si teniu tarifa plana al país de destí.

En cas d’incidències amb el Roaming amb el vostre Android podeu seguir aquests consells per procurar de solucionar-los.

En ocasions (depèn del model de terminal) la línia quan arriba al país de destí, es queda sense servei. Això passa a causa de que el terminal no ha registrat en cap de les xarxes. En aquest cas encara que el client busqui xarxes disponibles, no troba res.

Per a aquest cas el client ha de realitzar uns canvis en el seu terminal:

1. Entrar a l'APP instal·lada "Serveis sim", prémer “Roaming” i seleccionar l'opció “BROKER”.



Posteriorment caldrà:

2. Realitzar una recerca d'operadors de xarxa i connectar-se a una de les xarxes disponibles al país.

3. configurar de nou el perfil d'APN o Punt d'accés: inet.es des dels paràmetres del telèfon

4. IMPORTANT: Recordeu que quan torneu de l’estranger caldrà que torneu a l’APP Serveis Sim i passeu de “BROKER” a “HOME”

Resposta
  • Anar a la pantalla de "Menú"
  • Seleccionem l'opció "Configuració"
  • Seleccionem l'opció "Dades Mòbils"
  • Seleccionem l'opció "Afegir APN"
  • Posarem en l'APN "inet.es"
  • Activa la connexió de dades i 4G i ja podreu gaudir del vostre operador!